czwartek, 26 kwietnia 2012

19. 4 nagłówki pisane + avatar , nowa współautorka .

Wypadało by się przedstawić. :D Mam na imię Maja i pochodzę ze Szczecina ... Mam 11 lat i interesuję się grafiką komputerową na poszkole.pl ... Na poszkole jestem od około dwóch lat. Grafikę robię w zasadzie gdzieś od 6 miesięcy ... Robię też zamówienia więc jak chcesz to pisz. Przypominam o zasadzie - Bierzesz = piszesz. Nie toleruję tak zwanego '' złodziejstwa '' . Grafikę robimy same więc miły by było z waszej strony poinformowanie nas, że bierzecie ... Komentujcie posty i odwiedzajcie jak najczęściej naszego bloga!

Teraz dam trochę grafiki zrobiłam cztery nagłówki pisane i avatar z jakąś dziewczyną . Tekst : My body wants a hero = moje ciało potrzebuje bohatera . Czcionka - Sick Capital Vice ...

avatar .

a teraz nagłówki ... 





Gdy klikniesz na nagłówek bądź avatar obraz powiększy się ... Moje poszkole. E-mail : majajaskolska@o2.pl ... To na tyle miłej nocy . 

Maja ;* 

7 komentarzy:

Skomentuj, będziemy wdzięczni. :)