wtorek, 26 lutego 2013

Nina Dobrev











7 komentarzy:

  1. Nieciekawa ta notka. Dziewięć nudnych awatarków; wszystkie z TCA, ta sama, wiecznie powtarzająca się akcja. Mnie nie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z opinią powyżej. Na początku przez dłuższy czas używałam takiej samej akcji, ale teraz zaczęłam ''bawić się'' kolorystyką. Nakładam tą akcję, i zmniejszam nasycenie albo szperam i wychodzi ładnie. Chciałabym dodać, że trzeba kombinować z akcjami, bo na niektórych ta akcja jest okropna, żółta twarz, a o włosach nie wspomnę. Nie podoba mi się. Powinnaś ładniej kadrować, żeby taki był fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, tyle że jak dodam coś nowego innego, to nikt nie komentuje że jest świetnie. Albo jak pytam się w notkach co w następnej i co chcecie zmienić, to nikt nic nie pisze. Dopiero jak dodam coś co was nudzi to krytykujecie. -.-

      Usuń
    2. Krytykę trzeba przyjąć na klatę, wiem jak to jest, ale to są tylko rady. Poćwiczysz i dojdziesz do celu, wierzę w Ciebie :)

      Usuń
    3. Spoko, możecie krytykować tyle że piszcie, gdy coś chcecie zmienić dać przykład albo coś. Nie jestem jakąś tam wielką graficzką. Robię wszystko w pfs po ang, a nie zbyt dobrze mi to idzie.

      Usuń

Skomentuj, będziemy wdzięczni. :)