piątek, 8 marca 2013

Do widzenia

Tak jak pisałam w poprzedniej notce, że gdy nie będzie pod tamtą 4 komentarzy to odchodzę. No i się stało. Odchodzę bo to nie ma sensu robić nagłówki skoro i tak nie komentujecie ale też zauważyłam że ostatnio cienko na tym blogu zawsze każdy dawał dużo notek, było dużo komentarzy a teraz ? ...  Jeśli będziecie chcieli grafikę na zamówienie to tu macie mnie na poszkole : http://poszkole.pl/strona/26683381
I zapraszam na mojego bloga : http://intestazioni.blogspot.com/

Więc pa :*

3 komentarze:

  1. Taaa, tez właśnie załważyłam, że ten blog to dno. Dużo osób odchodzi, bo nikt nie promuje bloga, notek. A tak to zawsze wlasciciel bloga promowal. A on odszedł z tego bloga, czy jak ? /a ty robisz swietne nagłówki, tyle ze nikt nie rozslawia twoich notek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprostu neta 2 tygodnie nie miałem. :c I nie moglem jak promowac. :0

      Usuń
  2. a dla mnie to już ta grafika się wszystkim opatrzyła, trochę to samo no i chyba było za dużo notek na dzień....

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, będziemy wdzięczni. :)