poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Take It To The Head

Z kim następna notka ?

BIERZESZ = PISZESZ 

6 komentarzy:

  1. WOW. :D ŚWIETNY NG Z LIL'EM. BIORE. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. hej. mam pytanie do Cb. czy mogłabyś wykonać dla mnie zestaw z Bieberem, avatar, blend oraz tło. Na avatarze i blendzie chciałbym mój nick : SkillWiting. jesli zrobilabys to moglabys go umiescic tu na blogu.. bo ps mi sie psuje i nie moglbym go ''odebrac''. pisze akurat do Cb, poniewaz widze , ze robisz swietna grafike. :3

    PS. TO JEST LINK DO SESJI.

    http://justinpictures.org/thumbnails.php?album=1436

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki, błąd się wkradł, mój nick : * StillWaiting.

      Usuń
    2. spoko, dam w następnej notce tylko, jaki kolor ma być tła i napisu ?

      Usuń
    3. Dzx. Kolor tła ma pasować do blendu, tzn. żeby tło pasowało kolorystycznie do zdjęć z blendu. Napis na blendzie (kolor, żeby pasował do fotki) : SkillWaitnig. , a napis na avku taki sam albo jakby sie nie zmieściło, czy coś to tylko napis ''S.''

      Usuń

Skomentuj, będziemy wdzięczni. :)