środa, 2 stycznia 2013

193. Rendery z Anime.

Witam. Juz 193 notka na Diversie... Niedługo bd 200 notek, mam dla Was niespodzianke na dwusetną notkę xd Pod moja poprzednia notka jedna osoba napisała (^Kebabik^), ze chce rendery z Anime. Proszę bardzo, oto rendery ^^ Pisaliście tez, ze chcecie tekstury itp. W next notkach się pojawia. A teraz przejdźmy do rzeczy. Przygotowałem rendery z Anime Girl, Anime Boy, Emo Boy. Mysle, ze się podobają. Bierzesz=Piszesz.



PS - następna notka, gdy bd 5 kom.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wycięte, podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają.
    Biorę kilka.

    OdpowiedzUsuń
  3. super ^^ mogę wiedzieć z jakiego anime jest 2 i 5 render? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha ;-) sorki , ale usunalem (nawet z kosza) te zdjecia z Anime (z, ktorych wycinalem xD rendery) i mialem te zdj podpisane :P nie odpowiem na Twoje pytanie ;c

      Usuń
    2. Oj ... szkoda :( chciałam je obejrzeć :( jak się dowiesz daj znak ;)

      Usuń
  4. fajne :)

    almost ♣ lover

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. nie mam problemu, tylko powinni dać odnośnik a właściwie informację na blogu czy materiały wystawiane na stronie są robione przez nich czy nie.

      Usuń

Skomentuj, będziemy wdzięczni. :)