niedziela, 27 stycznia 2013

257. Brushe

Siemanko. Juz powoli ferie mi się koncza, bo 4 lutego do szkoly, szybko przeleciały. xD A Wy macie jeszcze ferie? :D W tym tygodniu postaram się dodawać jak najwięcej. Postanowiłem na razie dawać dodatki, czyli czcionki, tekstury, brushe itp. Bo grafiki w necie jest pelno, prawie kazdy umie sobie zrobić nia. Wiec mam dla Was brushe. W następnej notce beda czcionki. I jeszcze moze jakieś zdjęcia dodam z site models. Musze moj laptop ''oproznic'', bo mam na nim bardzo duzo dodatków. :D 









PS. Nastepna notka, gdy pod postem bedzie 5 kom. 

6 komentarzy:

  1. Fajne, ale już mam je od b. dawna ; ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, znane ale może komuś jeszcze się przydadzą : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ladne, ale nie mam photoshopa c: // . Again .

    OdpowiedzUsuń
  4. Znane, ale komuś przydadzą sie na pewno ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne./je'taime...

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystam. ;> Ja mam dopiero w lutym ferie,EPIC WIN. ^_^

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, będziemy wdzięczni. :)