poniedziałek, 7 stycznia 2013

202. Nicki

Już był taki post z nickami, ale dzisiaj miałam jakąś wenę i postanowiłam zapisać, i wrzucić może komuś się przyda ? :3

Nicki poniżej właściwie zwracane są do angielskich określeń - na poszkole takich nie ma, co do polskich to nie wiem to tylko tłumaczenie słów :)

1. breathofthewolf. - breath of the wolf - oddech wilka.
2. momentofforgetfulness. - moment of forgetfulness - chwila zapomnienia.
3. withoutborders. - without borders - bez granic.
4. emptyglass. - empty glass - pusta szklanka
5. predictable. - przewidywalne
6. collectibles. - kolekcjonerstwo
7. neutralshock. - obojętny szok

Te nicki nie mają tłumaczenia, ale nie było takich na poszkole..

1. majorka. ♥
2. `styczniowo.
3. stulistna.
4. Croatia.♥
5. `powtórka..`

Po hiszpańsku :3

1. `buenas noches. ♥
2. España. ♥
3. `noticia vieja. - stare dzieje
4. `lenguaje de la magia. - `lenguajedelamagia. - język magii
5. `sueños de arte. ♥ - sztuka marzeń
6. equitación. - konno

Dokładnie nicków jest 18, mam nadzieję, że nie są tragiczne :3 
A w mojej następnej notce pojawi się, obiecany zestaw z Nicki Minaj mam nadzieję, że będzie jak najprędzej. Tą notkę dodałam spontanicznie, w wolnej chwili pozapisywałam te nicki i tak wyszło :)

BIERZESZ = PISZESZ 

7 komentarzy:

  1. Spoko są. :)

    XOXO. SIMPLY-GRAPHICS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie są tragiczne, mi się na przykład podoba pierwszy zestaw nicków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :)
    aiiley.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazałaś wszystkim komentować, więc spełnię twoją prośbę.
    Skomentowane, teraz czas na prawdę.
    Do luftu, kiczowate, nie wysiliłaś się.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, będziemy wdzięczni. :)