środa, 9 stycznia 2013

204. Zazdroszczę każdej dziewczynie która mogła Cię przytulić, bo miała w swoich rękach cały mój świat.

Hejjj! Wiem...dawno mnie nie było...nauka i wg...a teraz do tego wsyztskiego skreciłam kostkę i nie mg chodzić. Wiec tablecik w raczki i udajemy powtarzamy matme ^^ A więc w nagrodę ze nie było mnie tak długo...mam suprise..w 1,5h zrobiłam 24 sztuki grafy.... Thx za brawa "ukłon"...a więc nuta na dziś:  haha mój Mężuśś

Nagłówki (10 szt.)










Avki (14 szt.)













I jak wam sie podoba? ^^



14 komentarzy:

  1. nosz kurva...znowy tylko ty komentujesz....

    OdpowiedzUsuń
  2. haha :D ee takie pytanko, z kim ten pierwszy blend?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda jak Rupert Grint, ale czy to rzeczywiście on to pojęcia nie mam.

      Usuń
    2. yhym..to ona...na planie filmu ...nowego...

      Usuń
  3. fajne biore z Riri : 3 moga byc jakies dodatki do photoshopa :P i ng pisane :d chcialbym z napisem
    Nothing But The Beat (jakas fajna czcionka)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ten z Rihanną :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem jest najlepszy blend z Rihanną. Mam zastrzeżenia co do 9,10 blenda. Otóż zauważ, że w blendzie ze znaną Carly (takie z tego filmu) no i przy włosach zrobiłaś ZA MIĘKKĄ gumkę pewnie do 0 zmiękczyłaś, tłumaczyłam Ci już 2 razy, że przy głowie, rękach, nogach, szyi MASZ UŻYWAĆ TWARDĄ (MAŁĄ GUMKĘ) gdzieś tak ok. 5-6 rozmiar, ale to zależy. A jak jest normalne tło nie przy głowie to MOŻESZ ZMIĘKCZYĆ GUMKĘ DO 0 (DUŻA). To jest taka rada, nie krytykuję Twojej grafiki, bo się polepsza, lecz w niektórych blendach mało się starasz.
    + Nie liczy się to, w ile godzin, bądź minut zrobisz grafikę, liczy się wykonanie jej. Ja zawsze robię długo, ale starannie. Jeśli nie masz czasu za dużo, odłóż na jutro grafikę, zrobisz starannie, nic na siłę.

    Sorry za błędy, ale na szybko pisałam o_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no spox...tylko ja mam taki porblem że mam mało czasu, i nie mam zamiaru cackać się aż tak...ale prez weekend moze zrobie.....lepiej...a dzis spróbuję jak ty ...

      Usuń

Skomentuj, będziemy wdzięczni. :)