niedziela, 6 stycznia 2013

200. DUŻA NOTKA : 3

Dzisiaj przygotowałam dla was dużą notkę, co do mojego drugiego bloga, nie mam już dla niego czasu ;c Więc wbijajcie tutaj, bo będę starać się jak najczęściej coś dodawać :D

Na początek zestaw z Laną Del Rey 






Kilka tekstur ( NIE WIEM CZY POJAWIŁY SIĘ WCZEŚNIEJ - TO SĄ JAK NA RAZIE WSZYSTKIE KTÓRE MAM, BO KILKANAŚCIE MI SIĘ USUNĘŁA -.- )












Kilka sesji : 

 



Buttony


Miał być jeszcze nagłówek pisany ale coś mi się znowu w photoshopie popsuło mam nadzieję, że notka się podobała no i komentujcie : 3

BIERZESZ = PISZESZ











8 komentarzy:

  1. fajne :p korzystam z kilku sesji

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw ;D Zabieram kilka tekstur ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw,podoba mi się. : 3 Notka jak na "dużą" to mała.. To moje zdanie,ale nie ważne. ;) Zestaw b. fajny. : ) Biorę parę sesyjek. ;)

    XOXO. Simply-Graphics // http://simplygraphicsforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, będziemy wdzięczni. :)